پرستویی که با توانمندی ایرانی بال و پر گرفت
پرستو، نخستین هواپیمایی بود که شانزدهم فرودین ماه 1367 به آرزوهای کشور برای تحقق خودکفایی در نیروی هوایی و تولید هواپیمایی مبتنی بر توانمندی و دانش فنی ایران واقعیت بخشید و به عنوان نخستین هواپیمای ساخت ایران به پر گرفتن در آسمان بال و پر گرفت.
عملکرد درخشان شهید ستاری در جهاد خودکفایی
روزهای دشوار جنگ و محدودیتهای ایجاد شده از سوی آمریکا، تأمین تجهیزات در بخشهای گوناگون نیروی هوایی را دشوار کرده بود اما تدبیر و درخشش خلاقانه شهید ستاری درآن مقطع تاریخی به کمک آمد.
مردی که تا پایان کار میماند
پیگیری کارها تا آخرین مراحل ویژگی بارزی بود که شهید منصور ستاری بر آن اهتمام ویژهای داشت.
بازگشت با شاخه گل
مرد آسمانها، همواره توجه و حواسش را همان میزان که به عرصه دفاع هوایی کشور داده بود، دلی گره خورده به جوانها و نیروی انسانی از دانشگاهی و افسران نیروی هوایی داشت
با لباس سربازی
شهید منصور ستاری علاوه بر مدیریت امور کلان نیروی هوایی، هرجا که لازم بود آستین بالا میزد و در کنار دیگر نیروها، کارها را پیش میبرد.
گرفتار قفس تنگ دنیا
شهید مصطفی اردستانی از همپروازان شهید منصور ستاری و جزو قهرمانهای دفاع مقدس، بود که به نقل از دوستانش خاطرات زیادی از رشادتهایش وجود دارد و همه آنها خواندنی است.
تیمسار این همه اطلاعات را از کجا آورده بود؟
شهید منصور ستاری، علاوه بر تجربه و دانش بالایی که داشت، استعداد و نبوغ را دستمایه ارائه بسیاری از طرحهای خلاقانه خود کرده بود
این هواپیما باید امروز پرواز کند
پرواز پرندههایی که به دست متخصصان داخلی تعمیر و آماده شدند یکی از تجربههای ارزشمند در عرصه توانمندی نیروی هوائیی بود؛ کار مهمی که مرد آسمانها بر روی آن تأکید ویژهای داشت.
آخرین لباس
مرد خدا بودن کار سختی است و از عهده هر کسی برنمی آید، تنها کسی می تواند به مال و منصب پشت کند که وارسته و دلگسسته از دنیا باشد.
خدمتگذاری به خانوادهها
رسیدگی به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانست و در خفا و بدون بردن نامی از ایشان، کمک های شهید ستاری به دست خانواده شهدا و ایتام می رسید.